Wednesday 4 January 2012

Cinta Alam Maya...


assalamualikum semua...kali ni aku nak berkongsi sikit pasal cita alam maya..wah..wah..wah  tajuk pun macam cerita jiwang2 kan..tapi sebebnarnya aku nak cerita sikit la pasal cinta alam maya ni.cinta yang hanya berhubung menggunakan nset atau fb ataupun YM sahaja.tak pernah bersua muka atau melihat gambar.bercinta hanya kerana hati..ok aku tak nafikan ramai kat luar sana yang berjaya dengan cinta alam maya mereka dengan alam perkahwinan.yela orang cakap bercinta kerana hati tanpa rupa ni berkekalan..(yeeekeeee..)aku tak caya..hahahahah...but the way..seperti orang2 lain aku juga pernah terjebak dengan cinta alam maya ni..aku ni stat









berchating time muda2 lagi..yela time ti semua dah ada pas tu jiwa muda kan semua nak cuba.aku ingat lagi aku bercinta alam maya ni mmg best.aku bercinta bukan dengan sorang lelaki tapi ramai snagat.kadang2 aku bercinta dengan 5 orang sekali gus.seriusly aku tak kenal dan tak pernah jumpa dorang pun.bukan tak nak jumpa tapi semua lelki yang aku kenal semua duk jauh2 belaka sana.aku ni time muda2 dulu mmg nakal sesanagt la..sampai tak terjaga tau..hahahha..but the way ..aku bercinta alam maya ni aku tak pernah pun bercinta betul2.serius aku tak pernah ada hati kat semua lelaki yang aku knal tu.aku just nak hilangkan bosan je.yela.....time tu baru dapat nset pas tu mula la try2 no orang kadang2 minta kat kawan..kadang ada pulak no yang silap masuk(kono silap leerr..tu tektik mengorat namanya)so aku yang tengah kebosanan ni pun melayan la dengan best je....korang mesti cakap aku gatal kan..tapi aku nak tanya sikit macam la korang tak pernah buat..hahaha..ni semua lumrah seorang remaja la macam aku..nak try semua depan mata ni...hahahahha...aku mengaku aku mmg main-mainkan hati lelaki ..ooppss..itu dulu time muda2 sekarang aku pencinta setia gitu..hahahahah..........myb aku buat dulu dah terbalik pula kat aku sebab pakwe aku dah tinggalkan aku sekarang..takpe2 hukum karma...aku terima...ok yang ni je la nak tulis,,,bye..assalmualaikum...sayang u all...

No comments: