Friday 6 April 2012

Lelaki Vs Perempuan


1)Kebanyakan lelaki sangat suka berbicara tentang seks.Dan purata lelaki lebih cenderung untuk suka sex phone ataupun dalam bahasa kasarnya suka meseg or cakap blue dalam henset.betul atau tidak kaum adam semua.

 Berbeza bagi kaum hawa yang lebih berasa kurang selesa dan geli apabila diajk bebual kerana lelaki seperti ini  bakal direjek oleh wanita-wanita baik di seluruh dunia.Paham!!!!

2) Lelaki akan terus menyayangi sesebuah hubungan itu jika ia berterusan selama tiga tahun.so kepada sesiapa gurl yang dah couple lebih tiga tahun tu korang tak perlu risau sebab boy korang compom sayang korang je….

3)Perempuan akan cepat jatuh cinta kepada mana-mana lelaki yang menjadi pujaan hati dia walaupun hanya pada satu pertemuaan sahaja.

4)Lelaki akan cepat rasa bosan kepada wanita yang suka membebel.…betul tak?

5)seseorang perempuan yang tidak suka akan konminmen akan sentiasa mengaku single walaupun sudah mempunyai hubungan.

6) Perempuan akan cepat beremosi dan buat perkara-perkara pelik.Dan semua itu akan dikhabarkan diseluruh dunia.contohnya kalau gurl to bergaduh dengan boy dia.mula la gurl tu tulis status pelik-pelik,ayat-ayat jiwang dan kata-kata sedih dekat facebook.ini perkara benar dan anda pasti tahu kan.

7)Anda percaya tak lelaki akan mudah lemah jika perempuan yang dia sayang menangis dihadapan dia.so kepada gurl2 tu sekarang anda tahu kan senjata anda bila boy anda tidak mahu belikan sesuatu yang anda inginkan…..hehehe…nangis je kat shopping mall tu…

8)Lelaki akan lebih menyayangi kereta ataupun motornya dari awek dia sendiri.

9) Seseorang lelaki sanggup berubah dan melakukan apa sahaja untuk kekasih hati nya.

10) Sayang perempuan kepada sesebuah perhubungan yang serius ialah seperti menyyangi diri nya sendiri.sayang lelaki pula tunggu lepas kawen kan…betul tak kaum adam.








No comments: