Friday 13 April 2012

Bila Rasa ini rasaku..Rasakan!!!

Assalamualaikum setelah sekian lam akau mencari ruang untuk mengupdate blog akhirnya aku dapat juga masa...ok tak blog kali ni...masa-masa akan datang aku update g ok...
Ok kali ni aku nak tulis sikit pasal apa yang aku rasa sekarang..ye memang aku rasa..entah kenapa aku rasa macam ni...aku pun tak tahu...mungkin ini memang rasa aku sekarang..(apa punya ayat la)...
Korang tahu aku sekarang rasa aku tak perlukkan Seorang lelaki dalam hidup aku..(means Boyfrend)..teeettt..kenapa aku cakap cam ni..entah aku pun tak tahu...Aku mengaku aku ramai kawan tapi sampai sekarang aku still tak sukakan hubungan yang serius...betul-betul aku tak suka..aku still rasa bila aku ada mak abah aku,family aku kawan-kawan aku aku boleh hidup..aku tak rasa dengan ada nya boyfrend tu aku akan bahagia sampai bila-bila..Ye aku ngaku kadang-kadang aku rasa sunyi tapi itulah fungsinya kawan..dengan kawan lah kira kongsi kesunyian...If susah korang nak percaya silakan sebab sekarang aku rasa aku nak berkawan dan terus kahwen je...itu lagi bagus..heheheh..dah la malas dah merapu lagi..salam...

No comments: