Tuesday 17 April 2012

Catatan Gila

ASSALAMUALAIKUM dan salam satu Malaysia..harap-harap semua sihat...aku kali nk nak cerita pasal hati dan perasaan aku...


                                                 Serius aku suka dekat dia...
                                      Tapi macam besa la..
                                                  kalau aku suka kat orang tu....
                                        Mesti orang tu tak berapa suka kat aku...
                                        aku tak tahu kenapa...
                                              Myb memang macam tu kan lumrah alam...
                                              Orang yang suka kat aku lak...
                                      aku tak berapa suka lak...
                                                 Aduh so aku amik keputusan..
                                         Tuk diam dan ikut je...
                                                           Dan aku berusaha sehabis mungkin tuk dapatkan DIA
                                         Walau apa pun yang terjadi....
                                                         FULL STOP!!!!

No comments: