Friday 6 April 2012

Sang Pencinta


Aku tak perlukan lelaki yang macho dan hemsem rupanya cukuplah sekadar soleh beriman dan mempunyai sikap yang baik


aku tak perlukan lelaki yang ada kereta semahal-mahal audi cukuplah sekadar kereta proton yang boleh membawa aku kemana-mana sahaja


aku tak perlukan rumah sebesar banglo cukuplah sekadar rumah teres yang dapat melindungi aku


aku tak perlukan lelaki yang berkerjaya sebagai doktor ataupun angineer cukuplah sekadar mempunyai kerja yang dapat menampung hidup(tapi kalau dapat tu bagus gak)


aku tak perlukan lelaki yang berkerjaya jika sikapnya yang kurang ajar.lebih baik aku menerima seorang pekerja kilang yang baik budinya


aku tak kisah orang panggil awak tak hemsem tapi saya akan kisah kalau orang cakap awak kurang ajar


saya tak kisah orang cakap awak tak de ijazah atau diploma haya ada spm sebab saya akan terima awak seadanya….so tak payah nak bandingkan diri dengan orang lain k….

No comments: