Saturday 22 September 2012

Kisah Malam pertama Pengantin Muda

Cerita ni memang benar dan bukan rekaan semata-mata.....benda ni diceritakn sendiri oleh kawan aku yang dah kawen...umur sama aku la.....dia baru je kahwen tapi tah apa yang jadi kat dia ...dia p cerita kisah first night dia kat aku..gila ke apa..tapi sebab aku ni jenis suka dengan info-info baru aku dengan bersemanagt nye mendengar cerita dia.....

mul acerita dia cam ni...dia orang kedah isteri dia orang selangor....kenduri dorang ni berlangsung meriah gila la...bla..bla...bla....bla....(aku skip la cerita kenduri dia kita terus ke time malam k..heheheheh0

malam pun tiba......bilik pengantin memng betul2 sebelah bilik mertua kawan aku tu......
malam tu berlaku la cerita ni..... yela kawen muda kan gatai lebih la....so awal skit la masuk bilik sebelum puluk 9 dah masuk bilik..hahahhaha

so tak semena2 kwan aku cerita apa yang berlaku malam pertama dia
syg jngn la jerit kuat-kuat nnati mak ngan ayah dengar la....
tak boleh nak cabut ni...kita cabut esok erk....
bini kawan aku tu bila cakap cam tu makin lama makin kuat lak dia jerit...

ketat la syg..cam ne nak cabut..syg tahan erk....
syg berdarah la.....cam ne ni...habis kena cadar...
bila cakap cam tu bini kawan aku lagi kuat jerit.....

disebalik kejadian ni berlaku ,,,,sebenarnya bapak mertua kawan aku tu dari tadi duk dengar anak dia jerit..mula2 perlahan je anak dia jerit  dia ok la lagi..biasa la orng first try kan..tapi makin lama main kuat..bapak mertua dia jadi kurang sabar..nak paksa2 anak dia pulak menantu aku ni...

tanpa berfikir panjang ayah mertua kawan aku tu menendang pintu bilik pengntin tu...terkejut beruk kawan aku ngn bini dia.....apasal ko paksa2 dia hah(tanya pak mertua dia tu)

bukan paksa la ayah....ayu ni dia sakit gigi sangat-sangat nak tidur pun dia cakap tak boleh..saya tolong la nak cabutkan tapi ketat la pulak gigi dia ni.....sampai berdarah2


explain panjang lebar kawan aku kat pak mertua dia.....

.................

pesanan aku:jangan fikir bukan-bukan ye....heheheh

No comments: