Monday 24 September 2012

My LOVE FOREVER

Mencintai dia adalah perkara paling indah yang pernah terjadi dalam hidupku...
aku betul-betul sayang dia....
aku tak dapat bayangkan jika dia tak ada lagi didunia ni....
siapa yang perlu aku peluk,siapa yang akan selalu menemaniku,siapa lagi yang ada nak dengar  kisah lah-kisah aku....
siapa lagi nak teman aku shoping,siapa lagi yang dapat bagi aku semangat....riba siapa nak aku tidur...
ORANG LAIN kan ada..ramai lagi....
TAK SAMA seperti dia.....

korang tak kan faham apa yang aku rasa selama ni dengan dia...
DIA...tak pernah rasa nak putus dengan aku..sentiasa SETIA....tu yang aku bertahan dengan dia lagi....

aku sayang dia sangat-sanagt..tak ada siapa yang dapat menggantikan dia walaupun sejuta ringgit.....
aku sayang sangat MAK aku...
tak ada yang lebih bernilai dari dia.....
salam sayang dari anakmu......................

No comments: