Friday 23 December 2011

aku dah mula merapu kembali,,,hahahahah,,,,(stetmen yang ^%#$#$%%^&

salam semua harap sihat2 je ok…ok mula2 aku nak minta maaf sebab dah lama aku tak update blog aku ni…bukan malas or tak de idea tapi aku mempunyai masalh internet dan dalam erti kata lain aku tak da brotband,,,oooiiii…itulah masalah aku…ok mula2 aku nak cakap aku rindu nak menulis dan merapu kat blog ni…bukan apa bila aku menulis ni membuat aku banyak brfikir dan berimeginasi seperti pari2..(dah mula dah merapu)hahahaha…
untuk pengetahuan u all aku sekarang dah mula pretikal tau.selepas bertungkus lumus menyiapkan final projek untuk sem 3 akhirnya dengan bangganya sem ini aku berjaya meneruskan pengajian aku disebuah syarikat design yang terletak di sungai petani.best tu kerja tapi aku BOSAN…hahahah sebab tak banyak kerja yang kena buat..
dah2 mals dah nak cerita pasal kerja2 ni …ok dah la…nanti2 aku tulis lagi…k.salam sayang untuk semua u all..u all…muuaahhh…

No comments: