Wednesday 21 September 2011

3_____TIGA______THREE___SALASAH


assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua..hari entry aku nak bercerita 3 benda je…
1)3 benda yang akan dibawa kemana saja..
      -henset xperia aku
      -wallet aku yang cantik ni dan …mesti ada duit didalamnya
      -my baby(dslr canon 1100)
2)3 orang yang paling sayang
      -parent n family
      -kawan2 aku
      -semua orang yang sayang kat aku
3)3 tabiat buruk
      -x suka tidur malam
      -pemalas
      -suka melepak
4)3 warna yang suka
      -hitam..misteri
      -merah---seksi
      -warna warni-cantik
5)3 pilihan lelaki
-beriman kepada Allah dan dapat bimbing aku
-terima aku ngan family aku seadanya
-kelakar,muka macho(muka jambu suka sikit2) dan sentiasa wat aku gembira
6)3 perkara yang selalu buat bila boring
-edit gambar
-berfacebook dan menilus blog
-keluar ngan kawan2
7)3 bnda yang tak suka
-haiwan mamalia
-orang hippokrik
-orang cakap tak serupa bikin
8)3 diri kamu
-happy gurlucky dan gila2
-relaxx
-malas ambil port
9)3 impian kamu
-nak jadi kaya dan dapat beli kereta idaman aku
-nak tolong family
-temui MR.right

dah2 mals merapu lagi…

No comments: