Tuesday 10 January 2012




Assalamualaikum dan salam satu malaysia...hahhaha..bila aku cakap salam satu Malaysia ni aku teringat kat sorang mamat ni...aku tak kenal pun dia tapi malam semalam masa aku pergi kedai dengan awie ada soang mamat ni.dia naik motor pas tu dia paking motor dia betul-betul depan aku.pas tu terus cakap kat aku <<Assalamualaikum ....Salam Satu Malaysia>>> pas tu dia duduk dekat tempat duduk belakang motor aku...aku usya dia pelik terus dia blahh...hahhahaha...helllooo bro itu cara lama leeeerrr...i layan Ferari je....i ni mata duitan k...layan orang-orang kaya je..hahhaahhah..dah-dah jangan nak melalut merata-rata...ok SENYUM>>>> ;)...ya aku suka semua orang kat dunia ni gembira...walaupun kita sedih kita kena lah senyum..senyum tu kan sedekah...
Time aku tulis entry ni aku tengah dengar lagu Hujan<Pagi Yang Gelap>..beb lagu ni time aku form 5 dulu kut....famous giler kat sekolah semua budak-budak pakat nyanyi...Dan untuk pengetahuan Korang aku ni peminat Band Hujan...hidup Ranger....
tengok melalut lagi...hahahhaha..sebenarnya aku nak tulis pasal feveret aku or hobi aku time muda -mudi dulu(tapi sekarang aku rasa aku layan lagi benda ni)korang  tahu aku ni giler Komik beb...tambah-tambah lagi komik yang dilukis or diceritakan oleh pelukis ZINC..tak kisah la komik tu cerita dia best ke tak tapi bila Zinc yang buat aku compom beli...dulu time form 4 ngan 5 aku pergi tuisyen dekat Tuisyen Lagenda(depan stensen bas kemunting)...so setiap minggu aku akan pergi cari komik kat kedai cina yang kat atas stesen bas tu...mesti beli punya la...yang ada warna komik tu harga RM9.80 yang tak de warna RM6.90...time tu memang gila komik la.habis duit belanja yang mak aku bagi aku beli komik.hehehe..aku kumpul sampai tak muat almari..memang banyak...eeee..sekarang ni aku kat sungai petani kalu aku kat rumah kat perak dah lama kau snap gambar komik-komik aku sebab semua komik tu aku simpan macam muzium kat rumah......caye tak caye tak...hehehhehe....komik yang paling aku suka Under18,Bodyguard,2 Dudes,experisi gempur dan macam2 lagi ..kalu nak list satu-satu memang aku tak ingat ler,..heheheh...serius aku dah  khatam komik tu berkali-kali..pecah perut baca komik ni...kelakar dia tak ingat ler....heheheh...

ni semua caver komik-komik yang best giler dari zinc.....dan semua komik ni aku dah baca dengan jayanye...
korang tahu aku mla berminat dengan komik ni masaa ku lepak kat rumah ateh aku pas tu tengah duk relax-relax tu aku terjumpa lah sebuah naskah berwarna merah...tajuk dia aku tak ingat ler tapi cerita pasal kumpulan gusti jalanan/indie ni...kelakar giler la cerita ni....hahahah



masa aku duk tengok gambar kat Lp tadi aku terjumpa gambar komik-komik yang aku bawa time duk poli dulu                                    







ok conclusionnye sekarang...aku rasa walaupun baca komik ni macam budak-budak tapi hakikatnye dengan membaca komik kita akan mendapat keseronokan dan boleh hilangkan tension...yela untuk orang yang malas membaca buku macam  aku bolehlah baca komik so nampak macam baca buku juge kan...kan...kan..kan..kan...
*ok leh ni je nak tulis...nak kongsi minat aku ngan korang...Assalamualaikum....


No comments: