Monday 9 January 2012

Hairil Nafis

assalamualaikum dan selamat tengahari...keyang betul hari ni..tadi lunch makan pizza...sedap...ok kali ni aku nak tulis entry berkenaan dengan seorang mamat ni...ahhhhh....pelik ni kira tulis cerita seorang lelaki..siapakah lelaki yang bertuah itu..hahahaha...ok lelaki itu ialah Mohd Hairil Nafis...hahahhah.....best kan nama dia panjang berjela-jela...tapi aku panggil dia APIT je...ok siapakah gerangan apit ini kepada kira..adakah datuk aku,pakcik aku,kawan aku,musuh aku ataupun buah hati aku..teeeeeeeettttttt!!!!!!!..hahhahaha...apit ni sebenarnya kawan lelaki yang paling rapat ngn aku...rapat kew...????rapat la kut...dia umur sama ngan aku...dia tinggal dekat perak...lelaki sejati bukan jenis nyah(aku benci pondan)hahahah...macam mana aku knal dia???....panjang ceritanya...so aku pendekkan apit ni sebenarnya dulu bekas boyfren sorang kawan aku.pastu kawan aku tu pun kenalkan aku kat apit.kami meseg2 kontax suma sampai sekarang.dulu time deme couple kadang kadang deme ada problem ke aku ler yang mendengarnya...pas tu pas dorang putus aku ngan apit pun los contax.sebab apa...thah sebab aku pun tak tahu myb pasal kawan aku tak couple so aku pun mals la nak kawan kan...tapi awal tahun lepas apit contax aku balik pastu kitaorang berhubung la balik...hahhaahha...itulah cerita dia..panjang tak..pendek ja kan...
apit kira ambil gambar apit yang paling jambu kat fb apit..hahahah
sampai sekarang aku still contax ngn apit walaupun dua2 bz ngan kehidupan masing2 tapi kawan tetap kawan...dia ada minat yang sama macam aku ..minat photography....setahu aku dia pun guna experia X8....sekarang dia dah kerja aku ja duk study lagi...n yang paling penting dia still single tapi tak tahu la dia betul-betul single atau dia nipu aku cakap dia single...hahahah...so kepada anak -anak dara kat luar sana bolehlah anda memikat lelaki ini..no telefon dia 01743456@# hahahah... (mati aku kalu aku siarkan no tepon dia)...tapi apit ni gila-gila macam aku...masuk sekepala la...tapi korang semua janagn salah erti kami hanya kawan tak lebih dari seorang teman...FULL STOP>>>hahah......jangan nak gosip-gosip plekkk ok..dah al malas nak cerita pasal mamat ni dah..ka bai..assalamualaikum


No comments: