Monday 9 January 2012

Chenta Eja

assalamualaikum semua harap2 sihat ye....aku hari ni sihat je,,,tapi pagi tadi tengah aku duk belek -belek facebook kan aku teringat la kat soang perempuan junior aku kat poli(sekarang dia sem 2).so aku buka a fb ye...CHENTA EJA...aku baca la satu-satu la post dia..pas tu banyak post dia yang pelik-pelik suruh eja cepat sembuh..aaiikk...kenapa eja sakit ke...aku makin tertanya-tanya...aku baca satu-satu dengan teliti post yang ditulis kakak eja.akhirnya ku mendapat tahu yang eja exciden dan masuk icu .dia ada jalankan satu pembedahan untuk mengeluarkan darah beku dekat kepala...serius aku sedih..before cuti aritu maksud aku sebelum esoknya aku balik kampung untuk sebab habis sem 3 eja ada datang bilik aku sebab eja selalu datang print kat situ(bisnes si ann leerr) time tu aku sembang-sembang ngan dia...sampai lewat malam..yela nak cuti kan seronok la sembang....macam-macam cerita ada...eja dah la happy gudlucky ,ceria,periang tak jemu sembang ngan dia...eja juga ada bawakan buah mangga  untuk aku ngan ann...serius dia budak baik...aku selalu la lepak-lepak ngan dia...eja pun selalu la baca blog aku..heheheh..eja cepat2 sembuh tau....akak nak eja macam dulu..seorang yang ceria....study tu takpe boleh tangguh lagi...yang penting diri eja tu sihat ye..akak sayang ko...sesangat....LOVE U
 *ni la eja...chomel kan dia....tapi dia dah berpunya k..pakwe dia sayang kat eja ni..... eja cepat sembuh ye...




akak amik gambar kat fb eja...

No comments: