Wednesday 4 January 2012

Transformasi bukan Transformer

salam semua...moga semua sihat ye...yeeehhh dah lima hari kita melangkah ke tahun 2012...so macam2 la azam baru yang korang tanam kan...hahahah..tiap tahun ada je azam baru kan...yang tahun2 lepas azam yang korang buat dah terlaksana atau tertunggak lagi.kalu tertunggak bawa ke tahun ni kalu tak terlaksana gak bawa ke tahun depan.kalu tak jadi gak bawa la ke tahun yang akan-akan datang..hahahh(sampai bileerr daa..)
macam korang gak aku pun ada azam gak..serius aku mengaku bertimbum-timbum azam yang aku tulis tiap tahun tak terlaksa gak.aku rasa tiap tahun aku tulis azam yang sama tpi tak pernah laka ku terpk nak laksanakan..yela aku ni malas nak pk2 semua tu aku just flow je apa yang berlaku.tapi kadang2 bila aku pk balik aku ni tak de maklamat hidup...susah gitu,,,macam orang hidup tapi tak tahu nak buat apa..macam tak de function hidup kat dunia ni...
        so tahun ini SAYA NOR SHAKIRA INGIN BERJANJI AKAN MENCUBA MELAKSANAKAN AZAM 2012 INI DENGAN JAYANYA(Heheheheheh dah macam ikral sekolah dah ni..)
so korang2 bagi la semnagt kat aku ye..daaaaa...love u all



No comments: