Wednesday 4 January 2012

bye..bye 2011 hai.. hai. 2012


assalamualaikum…..semua sihat kan..tahun 2011 dah habis sekarang nak masuk 2012 kan.ok sekarang aku nak flashback balik kenangan yang berlaku sepanjang tahun 2011 ni.
1)   tahun ni aku telah berjaya mendapat sebuah kamera DSLR 11oo yamg mmg menjadi pujaan hatiku .camera ni disapot oleh pah aku dicampur dengan duit ptptn.bila dapat camera ni mmg aku puas lah..
2)  tahun ni aku berjaya menghabiskan semester 3 aku dengan jayanya walaupun pointer turun menjunam pak hang tapi aku puas sebab banyak benda yang aku buat menjadi walaupun disaat akhir.
3)   aku telah berjaya megxperimenkan sebuah mesin air tin kedegang . …hahahahah
4)  tahun ini juga aku merasa rasanya shoting filem untuk subjek filem study.
5)   tahun ni juga tahun yang sedih bila aku putus cinta ngan pakwe yang paling aku syang..mmg dah tak de jodoh ni….is ok kira..kumbang bukan seekor..
6)   tahun ini juga aku dapat berkenalan dengan awek abang aku dengan lebih dekat.hope u all cepat2 la kawen.tak sabar nak dapat anak saudara ni.
7)   tahun nu juga tahun yang paling2 menyedihkan bagi aku bila adik aku Syakir Aiman telah meninggal dunia.snagt sedih sehingga aku tak terkata .dah la aku tak sempat nakbagi hadiah semperna hari lahir dia yang ke 14.dia meninggal 29.7.2011 lagi dua hari sebelum umat islam menyambut bulan ramadhan.aku rasa sangat sunyi n sedih bila teringat  kembali.dialah satu2 nya adik  yanga ku ada….al-fatihah
8)   tahun ni juga aku ngan kawan2 lama aku kat sekolah aku dapat berkumpul kat umah aku semperna hari raya puasa hari tu.tapi time tu aku still rasa sedih snagt
9)   tahun ni aku rasa aku terlebih banyak cakap dan kasr ngan kawan2.
10) tahun ni juga aku dah bnayak berjalan pusing2 belah utara ni tau ngan ann ,paan, adek sarah,jannah,abil,awie n kak shida.banyak yang kami g contonya bukit merah,lata sedim,muzium padi, zoo taiping ,sp fastprint(ni paling best),Lubuk tumpah,penang n macam2 lagi tempat yang menarik.thank kepada ann yang sanggup drive keta jauh2
11) tahun ni juga aku kehilangan seorang rakan yang juga classmate aku time form 5 dulu.nama dia Shahila.aku pernah tulis blog pasal dia ni.t korang cari la ye.
12) tahun ni juga aku telah belanja besar jack,yuni,aaam,abil,jannah dan ann makan pizza kat kangar perlis.mmg best kenyang giler la.hah..dan tak lupa kat Kcik yang join gak ngan kami hari tu.
13) Tahun ni juga sekali lagi aku dapat hidup serumate ngn ann.dia nampak sombong but so so so so sweet…
14) tahun ini juga dalah tahun peprangan aku ngan seorang perempuan ynag cari gaduh ngan aku dulu,,hahahaha…bukan aku ja yang benci ramai lagi kit yang benci
15) tahun ni aku mendapat tahu bahawa ramai kawan2 ku yang telah melangkah ke alam perkahwinan.waw sunggguh muda kalian untuk semua itu,tapi semua sudah jodoh tuhan.tahun ini juga aku telah bercutiI dekat Cameron Higland bersama family aku
16) tahun ini juga aku bnayak menghabiskan duit shoping2 kat padang besar,tu tempat shoping fevered pah
17) tahun ni juga acik aku telah ditukarkan kesabah untuk menjalan kan tugas sebagai imegresen
18) tahun ini juga aku telah kerumah angah aku untuk mengemas rumahnya yang. . . . .  .  .nauzubillah mmg selerak habis lah
19) tahun ni juga aku telah jatuh cinta ngan Syamsul Yusuf
20) tahun ini juga aku mendapat tahu jejaka idaman melaya aku Shanazz telah bercinta dengan Shila hamzah,kecewa dennn
21) tahun ini juga aku menonton masterchef
22) tahun ini juga aku suka tonton iklan faizal tahir yang jadi duta kecantikkan tu
23) tahun ni juga aku try drive keta unser
24) tahun ni juga aku rasa macam nak gila bila putus ngan pz
25) tahun ni juga aku banyak mebghadiri kenduri2 kawen dan aku snap gambar kawen deme..
26) tahun ni juga ku first time g ikut angah aku p bengkel keta
27) tahun ni juga ku p lepak kat umah angah aku dan disuruh mask.aku ni kan raja maskkan
28) tahun ni juga aku g menonton wayang cerita  Kl gangster ngan Teah,ain,ngan mimi
29) tahun ni juga aku g rumah mimi sebab ada kenduri kawen .kakak dia kawen aku g ngan cik da.yang paling best aku siap terlanggar pokok pisang lagi  tu
30) tahun ni juga aku banyak menghabiskan masa di rumah sebab kat umah aku dah tak de sapa2.tinggal mak ngan abah je,adik semua dah tak de tinggala ku je
31) tahun ni gak aku rasa hari raya yang paling sunyi yang pernah aku lalui.
32) tahun ni gak aku telah sambung petikal kat sungai petani ngan n,awie ngan jannah
33) taun ni gak aku menyewa rumah ngan n ,awie n jannah.
34) pada tahun ni jugaklah aku sambung new year serdehana gitu…
35) dah tahun ini juga umur aku akan kehilangan angka satu dihadapan
36) tahun ni juga aku berjaya kurangkan aktiviti online aku..hahahahah
37) tu je kut suma yang jdi sepanjang tahun ni..t ada masa ku teringat apa2 aku up date g erk..


salam sayang indah dari shakira….muuahh!!!<-)

No comments: