Thursday 19 April 2012

Cerita seram bahagian 1


Assalamualaikum semua .....harap semua baik-baik je....Aku bersemangat hari ni bebe2 semua..masuk-masuk kerja terus update blog sebab ada cerita best nak kongsi ni...Ok semalam macam besa la aku pinjam brotband Jannah Rahman untuk hilangkan boring aku yang rindukan seseorang semalam(heheh...terasa la rindu sikit)..pas tu aku buka la Fb..aku online la....dalam pukul 3 cam tu la....Pastu tetiba ada soang mamat ni dia teks aku..macam besa la ayat2 awat perkenalan...

Hai..
salam
wat pe tu
leh gangu ke
napa tidur lewat...
pakwe orang mana...(ni ayat nak tahu aku ada pakwe ke tak g kan)ayat lelaki memang cam ni...hehhe



Ni y aku reply..:
Salam
Ngah 0n9 la
bleh je
sesaja tak ngantuk
Pakwe org PR...heheh

Dia balas balik
Rindu arrrkkkkk

ok masa dia cakap rindu tu aku malas la nak reply sebab ni mesti nak perayat aku i(heheheh) ..so wat tak tahu la...

Tapi dia duk teks lagi...
Awk..
awak..

Aku dengan mals aku reply le..
ye kenapa


Dia teks balik
Nak no fon bleh..


ni lagi la mals aku nak bagi...aku biarkan je la....

Pas tu dia teks aku ngan ayat dramatik cam ni
Awk saya ada masalah ni..antara hidup dan mati..please help me..i need someone....

Aku..
hidup dan mati...?
apasalm mamat ni...
wei kalu nak bunuh diri pun jangan la jadikan aku saksi...
aku pun past la no fon aku kat dia...
dan aku teks...

Awak saya nak of9 dah ni..salam...



terus aku tutup fb...aku relax-relax la duk layan tagged dan youtube..tiba-tiba.....




Cerita akan bersambung untuk entry yang akan datang.....


No comments: