Thursday 19 April 2012

Cerita seram Bahagian 2

ok ni sambungan cerita seram .....

Ok..pas aku log out fb tu aku relax-relax la...tiba-tiba nset experia aku berbunyi..ok aku usha ..NO BARU..ok aku bleh deteck la sapa yang misscol tu..ok fine ..aku buat tak reti je la....

Pas tu dalam 5 minit pas tu...masuk lagi col,aku buat bodoh lagi sampai la yang col ke lima aku angkat....

Assalamualakikum awak.....
Waalaikumsalam..
Nak tidur dah ke..
belum g..tapi otw la...
Ok la tak pe(suara macam kecewa)
Awk ni kenapa ada problem ke...

............................................
............................................
..........................................
..(lama dia diam tiba-tiba..)
Awk kenapa perempuan suka main-mainkan perasaan lelaki...
Kedebukkkk....soalan tu kena kat aku..
Awk soalan awak tu subjektif la buka semua perempuan macam tu...
memang la..tapi entah la awak...saya tak tahu nak cakap apa(suara macam nak nagis)
awak cuba cerita apa yang jadi ni...

ex saya tinggalkan saya dengan alasan saya konkong dia tak bagi meseg ngan orang lain...
saya bukan tak kaci tapi cara dia layan SALAH..
dia coll mamat tu SAYANG..
.......................................
......................................
Saya tak tahu awak nak cakap apa lagi.(memang dengar suara dia sebak)


aku terdiam aku tak tahu nak cakap apa..
Awak sabar la...Allah nak uji awak tu..
Allah tahu yang awak kuat...
(tu je la aku bleh ckap time tu sebab aku tak tahu nak cakap apa)
Awak dah lama ke couple..

3 tahun awak..
semua apa yang dia nak saya bagi..
Dia janji saya macam-macam
tapi macam ni yang jadi...
Rasa macam nak mati je...

Alahai mamat ni berbicara pasal mati lak...
sabar awak..
awak hilang dia tapi awak still ada parent awk,kawan-kawan semua kan..

...................................
.................................
.................................
mamat tu diam jee....
Awak sebenarnye.... saya dah buat keputusan saya dah tak nak hidup lagi...

eehh awk jangan main-main..
bunuh diri bukan cara terbaik pun..
lari dari masalah bukan jalan penyesaian..

awk saya nak awak orang yang terakhir cakap ngan saya..
saya tak tahu knapa saya nak cakap ngan awak sebelum saya pergi..
saya dah berdiri betul-betul depan tali ni...

awak-awak sabar-sabar jangan buat kerja BODOH,NGOK cam tu..

kedebuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk........kedeganggggggggggggggggggggggggg.....................
(dengar macam kerusi jatuh)
.........................................
........................................
(Ya Allah mamat ni nekat ke..)

nset  macam terjatuh..dan terus diam..

eehh...Ya Allah betul ke ni..awk..awk..awak..




awk..
awk..
berkali-kali aku panggil ..tapi tak de jawapan..

awk
awk
awk..




ye...saya maaf ....
jatuh kerusi tadi..mama saya tarik telinga saya sampai terjatuh tak sempat nak bunuh diri ...
k la Thank awak..
(terus letak fon)
      ......


......................................................
......................................................
   OK

Ngok punya mamat..
nak jatuh jantung aku dia buat cam tu.
last2 dia jatuh kerusi..
mati2 aku ingt dia dah mati sebab bunuh diri...

uurrmmmm.....nasib2
pehhh....cerita ni betul-betul berlaku kat aku ..
Alhamdulilah mamat tu still hidup sampai sekarang..
just berada dalam kemurungan sebab Kangan sama awek dia...


Sabar la awak,,,

Mungkin itu bukan jodoh awak....








No comments: