Thursday 20 September 2012

Rahsia telah diungkap Part I

Asalamualaikum dan salam cinta.....aku tak tahu kenapa hari ni aku punya feel macam tak best je...hehehhehe..so aku nak tulis la satu benda yang aku simpan dan HARI INI aku nak ceritakan pada pelusuk dunia tentang cerita RAHSIA ini....

 ni cerita pasal aku ngan budak bengong yang menjadi musuh aku<L***>

 Seriusly masa sem 1 dulu aku rapat la jugak ngan pompuan ni...aku tak tahu lah kenapa aku rapat ngan dia.....myb entah aku rasa dalam diri dia tak ada yang baik pun.....

so aku malas nak cerita pasal aku pernah berbaik ngan dia aku nak terus skip nak cerita macam mana kami bergaduh.....

Cerita ni berlaku masa sem 2 lagi....

aku gaduh ngan dia masa awal2 sem lagi..aku tak tahu knapa dia ada buat cerita pasal aku kat budak-budak kelas aku..masa tu pmpuan ngok ni tak siap assigment pastu dia boleh lak g buh nama aku tak g tahu yang aku tak g tahu dia pasal duedate assigment tu..kepala hot dia... aku tak g tahu....aku ingat lagi masa tu assigment TYPO..semua budak kelas salahkan aku sebab aku sebilik ngan dia...yela lepas tengok si bengong ni buat muka seposen dia suma orang kesian la kan...

Tapi korang nak tahu tak apa yang berlaku di sebalik semua ni....yang betul2 punya...konon2 THE MAKING OF cerita ni la kan...



ok aku nak cerita ni..assigment tu kena hantar hari isnin...pmpuan ni tak siapkan assigment dia sebab dia balik kampung dia kat hujung selatan sana..ok bila dia sampai aku g tahu dia pasal  assgment tu(sampai pun malam isnin dalam pulul 9 cam ne nak siapkan assigment kan korang pk la kan) dia just diam je wat tak tahu....so sekarang nak salahkan siapa...



lepas kejadian tu kitaorang tak bercakap lama la jugak dalam seminggu cam tu....

pastu tak tahu kenapa  hari tu aku dengan baik hatinya aku sent meseg cam ni kat pmpuan tu ;

aku nak minta maaf kat ko la ..aku mals la nak gaduh-gaduh ni kita pun satu kelas kan so tak yah la gaduh2.....masa aku hantar tu dia tengah mandi.....masa tu aku ngah wat assigment n duduk kat meja study ...aku ingt lagi...

aku ingtkan lepas aku bgi meseg tu dia nak nak bagi respon baik upaya dia mmg nak cari gaduh lagi dengan aku.....dia balas meseg duk bising2 maki hamun aku cakap aku selfish????what the hel....aku selfish kan ok..selama ni aku bagi ko tumpang bilik aku aku selfish ke..aku bagi guna semua sabun mandi sabun baju aku selfish la erk,aku tolong print kan assigment ko  aku selfish la erk..aku tolong setelkan hukuman menulis 2000 patah perkataan tu aku selfish la...ok fine ..g mamp...la pmpuan...patut la sampai sekarang ko tak setel2 repeat paper ko tu..upaya semua orang duk doa yang jahat-jahat kat ko...padan muka ko....

Ok lepas kejadian tu pmpuan tu dah tak selalu duk bilik aku tu(masa tu aku rommet ngn dia)dia p merempat kat mana thah...hahah...oo baru aku ingat dia p merempat kat bilik kawan aku jugak....hahahhaha..ok tak pe pegi la beb.......aku tak kisah pun lagi aman ang tau...


tapi time tu aku still terikat lagi ngn pmpuan tu bila aku ngan dia ada group untuk satu lagi assigment berkumpulan...

 so aku tak kisah la..aku ingt dia tak buat perangai tapi last2...aku kena panggil lak ngan PA aku...and then korang tahu apa jadi....

bersambung ..........

*tunggu la t aku update bagi habis cerita ni ok.....

No comments: