Thursday 20 September 2012

Rahsia telah diungkap part II

ni sambungan cerita sebelum ni.....

ok lepas aku kena panggil ngan PA tu satu bencana berlaku...aku tak tahu kenapa kawan aku..yang aku anggap kawan baik yang aku percaya kat dia ...dia p backup si pmpuan tuu ....sampai sekarang aku still pk kenapa dia buat macam tu kat aku...sepatutnya dia cerita semua yang  berlaku antara dia aku ngan pmpuan tu kat PA kami baru la masalh ni boleh setel dan tahu siapa di pihak benar dan siapa di pihak salah....
Masa tu aku rasa aku nak ngis je ...yela time tu tarikh hari lahir aku 14.2 .2011....myb kawan aku tu belum terima apa yang berlaku kat aku tu...(tapi last2 ko kena jugak kan pasal kes KUNCI tu..hahahah)aku tak la komen apa2 beb....

Masa kena pnggil ngan PA tu ..ada 4 orang semua termasuk pmpuan tu...aku dituju dengan macam -macam soalan yang kebanyakkan palsu...last2 PA aku back up pmpuan tu...aku sabar je la...aku tahu aku kat pihak yang betul so aku relax je la..( masa tu aku tengok soang g kawan aku muka dia GERAM gila kat pmpuan tu)..hah!!! soang g yang kena pnggil sekali ni adalah budak yang pmpuan tu tumpang bilik dia....so korang pk siapa yang suka wat masalh sekarang kan...hahahahahh....

Lepas kejadian kena panggil ngan PA tu aku ingt akan setel semua masalh upaya ada lagi..pmpuan tu duk buat hal plak duk bising2 cakap dia kena buat macam2 assigment..kepala hot dia kan.......dah la ko selalu buat masalah tak datang kelas,discussion ko tak ada,lukisan character ko ,ko tak buat,ko banyak menyusahkan orang ok..tapi ko ingt kami BODOH macam ko ke..kami g tahu la kat lecturer subjek tu pasal ko.....best memang best....ko di back up lagi untuk kali ke 2...sekian...

Lepas tu aku  mals nak amik port pasal pmpuan tu dah......aku malas gila..tapi lat2 aku dipanggil kali kedua oleh PA aku lagi..dia duk tnya pasal pmpuan tu dan kali ni aku diam je..mals dah nak kecoh-kecoh sebab aku tahu last2 sakit yang aku rasa....


Lepas semua tu terjadi sampai sekarang aku tak bercakap dengan dia...aku bukan nye kejam tapi aku tak suka berkawan dengan orang JAHAT..aku sayang diri aku ,aku sayang kawan-kawan aku....tu yang penting...

Tapi lepas kejadian tu..macam-macam kes aku dengan pasal dia...gaduh ngan sem 6 la,buat hal la,pinjam baju orang tak nak pulangkan balik la...jual barang lepas bank in duit barang tak sampai semua dia buat ....kena repeat  la.macam-macam ....

tapi sampai sekarang dia tak bayar-bayar hutang baju kurang yang aku jual kat dia dulu..bayar separuh je..pastu lupa.....eee teruk betul la ko ni...pakai baju yang tak habis bayar..tak sedar ke beb.....

sekarang aku dengar dia buat hal lagi beb...curi idea orang lepas tu bising2 cakap tu idea ko.....beb kalu nak dikira idea....idea tu idea aku ok telah DIGUNAKAN oleh aku masa sem 3 untuk subjek CD interaktif..kalu ko tak caya ko p minta kat miss la Cd aku tu....sekian ......



No comments: