Thursday 13 September 2012

Selamat hari raya

Assalamualaikum semua...lama benar aku tak update blog aku  ni ...aku rasa nak dekat 2 bulan dah kut...yela follower aku tak ramai mna pun...before ni blog aku yang sebelum ni dah di delete sebab atas alasan kena hack ada ramai juga la follower..tapi sekarang ..adoiyai....ok tak pe aku harap  lepas ni ramai yang  sedar kewujudan aku dlam dunia blogger ni .<apsal aku tulis ni erk>hahahah..nak promote blog aku la..tnya lagi kan..

Aku rasa aku belum tulis pun berkenaan raya kan...
Selamat hari raya Maaf Zahir dan batin kepada seluruh umat islam.
aku rasa belum terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya... kan kan...

Raya tahun ni best sikit sebab semua MAK SU GENARATION pulang berkumpul di kampung...

aku nak share sikit la gambar-gambar raya ..yela sejak ada DSLR ni kan...mmg aku suka sngt la snap gmbar...hahahhaha....

tapi disebabkan internet kat poli ni laju sangat kan(tangan kan bahu mata naik atas) aku malas nak tunggu uplond gambar tu so korang usha2 la kat page photography aku...https://www.facebook.com/media/set/?set=a.406544199395197.91036.296463193736632&type=1...ok klik je link ni so korang boleh la tngok gambar-gambar raya aku.....ehhhehh jangan lupa LIKE sekali pages Kiraphoto ye...peace!!!


love u all.muuaahhhh

No comments: