Wednesday 14 September 2011

BURUK BEBENOR..PERANGAI EKAU....

salam…kali ni aku nak story moly sikit pasal orang2 pelik yang pernah aku jumpa..hahaha..sapa2 yang baca pas ni terasa..patik minta maaf bebenor..bukan niat patik untuk memalukan atau mengungkit Cuma sebagai satu cerita imbas kembali..
ok korang pernah jumpa tak orang yang pelik .aku pernah jumpa bukan setakat juma bah kan kawan lagi ngan soang ni.dia ni nak kata cantik ..boleh la..nak kata suweet,,,myb sewel..nak kata bodoh tak sebab duk kelas sains..dia ni ada stu perangai pelik yang aku sendiri tak sanggup nak cita,,,
dia ni sukakan PERHATIAN dari orang ramai..
?????
tertanya-tnyakan perhatian apa..
ok biar aku cita
aku ingt lagi time tu time aku sekolah dulu la..masa tu kat dewan ..ramai snagt orang …
tapi ramai ye Cuma dalam 200 orang semua fom 5..dan dalam ramai2 tu ada la soang ni dia tiba2 ja jalan atas pentas pas tu,,,
KEDEBBOOKKKKK….eerrkk…jatuh..MALU+MALU+JATUH SAHAM…kalu aku jatuh cam tu seminggu aku tak p kolah.tapi yang hairannya dia boleh bangun n buat tak tau siap senyum g wat peace..
????????
hahahah..kejadian tu korang mesti cakap biasa kan tapi korang tahu hakikatnya budak tu just buat2 jatuh ja…serius aku tak tipu..aku ada betul2 depan pentas tu dan aku nampak betul2 dia buat2..
hahahah


cam SHIAL…
hahahhaah
ni ada lagi ni
korang tahu ada la soang ni…masa tu aku ingt time reunion form 5 kitaorang tngah wat bbQ ..tetiba nak perhatian punya pasal DIA buat2 la cakap kat telepon..ok biasa la tu..
tapi yang buatnya jadi luar biasa bila dia bising2 wat2 sora kuat2 macam bergaduh ngn pakwe dia kat font tu..??>>
ok….
paham…
apa yang dia nak tunjuk sngt kat kitaorang erk..
yela dia soang je ada nset..kan…hahhaha
PERHATIAN>>
macam orang BOOHHDHHOO lagi ada leerrr cik kak ooii…
hahahah…

lagi satu dia ni suka menunjuk2 tau..
even dapat markah KIMIA dalam 6o lebih dah bising2 satu kelas…haahhh!! what ever!!!
yela kau la paling pandai kan…hahhaha

ni satu lagi ada aritu aku jumpa dia…
ok jumpa boleh tahan la aku pk dah berubah
ok
ok tapi hakikatnya.. dia NAK JUGA PERHATIAN
too dia hingaQ cita kat aku yang dia dah tunang..
ooooo..orain,,,,apa yang kau nak hah pompuan …bangga gila dia cakap dia tunang..
tapi kau silap besar la g cita kat aku..
hahaha
dah ternyata apa yang kau cita tu tipu semata2…hahah..
mamat yang kau ngaku tunang kau tu pun sebenarnya tak knal kau pun..hahah
silap besar la..kahakahakah..
ok dah la malas dah nak mengumpat…
hahahah\
aku mmg suka cam ni …
ASSALAMUALAIKUM…

No comments: